Известие

Collapse
No announcement yet.

Причина за играене на оборотите на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Причина за играене на оборотите на празен ход

    Здравейте,

    Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

    Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
    При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
    При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

    Та на някого случвало ли му се е това?
    Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

    И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.

  • #2
    Ако говориш за помориската проблема и се оправи след настройване на дебитомер смяна на комутатори и кабели

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
      Здравейте,

      Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

      Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
      При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
      При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

      Та на някого случвало ли му се е това?
      Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

      И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.
      Нещо по пътя на въздуха след дебитомера не е наред (от някъде смуче явно)
      Това от друга страна е общо взето нормално ако маслоуловителя е в добро здраве. При отвиване на капачката за маслото, въздуха влиза в двигателя и през маркуча отива в онова тенекиеното което е или отстрани или отдолу на колектора, а от там отива в гофрирания маркуч след дебитомера. Тоя въздух не се отчита и се получава тоя дефект.
      При мен тоя маркуч отдавна съм го пуснал някъде надолу (като на жигула) а отвора в гофрирания маркуч е запушен.
      Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 18:07.
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Fors7y Покажи съобщение
        Ако говориш за помориската проблема и се оправи след настройване на дебитомер смяна на комутатори и кабели
        Понякога когато засмуква нерегламентирано въздух от някъде, човъркането в дебитомера го оправя това, един вид не се лекува проблема а се замаскира.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Ако говори за помориската е моята затова казвам ��

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от silviost Покажи съобщение
            Здравейте,

            Имам следната питанка за една баба 155, която обмислям да купя.

            Става въпрос за 1.8 8 клапана мотор.
            При работа на празен ход ако се отвори капачката на маслото оборотите започват да играят и плавно се стабилизират след около 30тина секунди.
            При слагане обратно на капачката - не помня точно, че не обърнах внимание..

            Та на някого случвало ли му се е това?
            Дали ще е запушен отдушника за картерни газове или самите вътрешности на двигателя са пред разпадане и искат смяна - бутала, биели и прочие.

            И отделно какво е поведението на един здрав двигател като му се отвори капачката, понеже на всички, които съм гледал до сега - духа през отвора и оборотите се променят леко, но досега не са играли, както при тази.
            Що за глупост е това с капачката, кой ти го подсказа да го правиш....?...ако я отвиеш при работещ мотор, най много да се опръскаш с масло.....ако е запушен отдушника за картерните газове ще избие масло най вече от капачката, дори и да е завита или от някой маркуч който води до сепаратора.....но това става най вече зимата при минусови температури...замръзва кондеза който се е натрупал в металният цилиндър наречен сепаратор, ако стане през лятото....смятай как е обслужвана тази кола....то вътре трябва да е станало кюспе ебати...Мимо ти подсказа откъде може да идва проблема, може и моторчето за празен ход да прави проблем....за смяна на бутала, биели и т.н...шума в мотора ще е.....ебати....но както и да е....тези мотори като навъртят километри, първо им се износват разпределителните валове, от там им спада мощтноста, защото се нарушава газоразпределението....и каквото и да правиш, ако не ги смениш, колата няма да е същата....от личен опит ти го казвам....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment

            Working...
            X